[NL] [GEZOCHT] Enthousiaste mensen voor R63 hotel

Jessee

Junior Member
Members
1Posts:
1 Threads:
Aug 09Joined:
0 Reputation:
[Image: index.php?text=Habbienet&folder=4&space=1]

HabbieNet zoekt enthousiaste medewerkers voor een R63b hotel!
In 2012 is HabbieNet ontstaan en voorheen was dit een V18 Oldskool hotel. Gemiddeld hadden we in die periode zo'n 50 tot 80 spelers online. De bedoeling was ook om dit weer terug te brengen, echter door de verouderde software van Shockwave en de missende benodigdheden er van is dit bijna onmogelijk. Daarom hebben we besloten om HabbieNet in een moderne vorm terug te brengen. Hier voor zijn wij dus op zoek naar enthousiaste maar bovenal ook ervaren mensen/vrijwilligers die hier aan mee willen werken!

Wat leveren wij zelf?
1. Op moment doe ik dit samen met iemand anders, beide doen wij alles op development gebied (Technische Dienst)
2. Er word gewerkt in een betrouwbaar, eerlijk en actief team!
3. We hebben een stabiele, snelle en betrouwbare VPS. Hierdoor zijn we dus 24/7 online!
4. Om goed bereikbaar te zijn hebben we zowel een .nl domein, maar ook een .be / .online en een .site domein!

Waar zijn wij naar op zoek?
1. Een betrouwbaar en sterke Community Manager die op eigen kracht beslissingen durft te nemen, en zorgt voor een goede start-up!
2. Een Assistent Community Manager die dus nauw samen werkt met onze Community Manager, zo kunnen jullie samen zorgen voor meer leden en een perfecte start-up!
3. Dat beide ervoor zorgen dat het hotel actief is en dat de juiste mensen worden aangenomen.

Wat zijn de vereisten?
1. Op de hoogte van de laatste update's omtrent Retro hotels, en recente ervaring met spelen hiervan.
2. Je spreekt en typt correct ABN. (Algemeen Beschaafd Nederlands)
3. Het werken in een teamverband is geen issue voor je.
4. Je toon initiatief en kan goed communiceren met de Developers. (Technische dienst)
5. Het begeleiden/opleiden van een team is jouw doel!

Ik heb interesse, wat nu?
Leuk dat je na het lezen van het topic interesse hebt, in dat geval kan je contact opnemen via Discord!
doorJacco#2510 of Jesse#8274 

Mocht het hotel goed lopen en er word winst geboekt, krijgen de staff-leden natuurlijk daar ook wat van! ;)
Reply

kuifje200

Junior Member
Members
1Posts:
0 Threads:
Aug 13Joined:
0 Reputation:
Ik heb je een verzoek verstuurd Jesse

Of zouden jullie mij kunnen toevoegen op discord 
Kuifjevipnl#5844
Reply