Introduction

Hamza

VIP
VIP
Members
12Posts:
5 Threads:
Oct 14Joined:
0 Reputation:
DUTCH

Mijn naam is Hamza, ik ben 17 jaar oud en ben een front- back end developer. Ik volg ook de opleiding Applicatieontwikkaar dus ben nog niet echt een expert hoor  Tounge .
Ik ben begonnen met retro's developen sinds 2011 als ik het goed heb. Heb in de loop van de jaren veel geleerd maar heb ook een jaar of twee een pauze gehad.

Instagrammer
Ik ben ook een instagrammer geweest. Heb 100.000+ aan volgers beheerd en weet veel over het gebied Instagram. Dus voor vragen kun je altijd bij mij terecht ;)

Wil je iets over me weten? Kan ik je ergens mee helpen? Dan hoor ik het graag op Discord.
  (Hamza | Developer # 8590)

Groetjes,
Hamza :D

=========================================
ENGLISH

My name is Hamza, I am 17 years old and am a front-back end developer. I also follow the course Application developer so I'm not really an expert yet: tounge:.
I started with retro's evolving since 2011 when I'm right. Have learned a lot over the years but have also had a break for a year or two.

Instagrammer
I have also been an instagrammer. Have 100,000+ followers managed and know a lot about the area Instagram. So for questions you can always contact me;)

Do you want to know something about me? Can I help you with something? Then I would love to hear it on Discord.
  (Hamza | Developer # 8590)

Greetings,

Hamza :D
defloppert
Reply

vindretros

Moderator Team
Moderator
8Posts:
1 Threads:
Oct 25Joined:
0 Reputation:
Hoi welkom op RetroRipper, heel veel plezier hier :)
Reply

Sicily94

Junior Member
Members
11Posts:
3 Threads:
Dec 10Joined:
0 Reputation:
Hi @Hamza, welcome!  Wink
Reply
Users browsing this thread:
1 Guest(s)